21 januari 2015

Welkom op Liefs Ann!

Een blog beginnen. Wel? Of niet? En dat keer honderd. Wekelijks. Waar moet ik over schrijven? Is het wel interessant genoeg? Voor wie? Voor anderen? Nee. Ik doe het vooral voor mezelf. Om nog meer te kunnen doen wat ik al zo graag doe: schrijven.
Een eigen blog hebben is geen onbekend terrein voor mij. Jaren geleden hield ik fanatiek een blog bij. Tot ik er niet meer naar omkeek. Ik had er geen zin meer in en de posts werden al snel minder. Klaar. Einde blog.
Sinds kort volg ik verschillende Youtube-kanalen. Van beautybloggers, lifestylebloggers, foodbloggers etc. Ik kijk naar hun video’s en steek van alles op over beauty, lifestyle en koken. Het gevoel van ‘ik wil dat ook’, is behoorlijk beginnen te knagen. Niet het filmen, hoor! Mij krijg je niet voor een camera. Het bloggen, het vertellen, het schrijven. Dat!
En kijk hier: een eigen blog. Mijn eigen blog. Een plekje voor mijzelf om te kunnen schrijven over van alles wat mij bezig houd en waar ik van hou. Hersenspinsels, ervaringen, nutteloze feitjes en mijn mening over boeken, films, series en muziek.
Welkom op Liefs Ann!
Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten