9 februari 2015

Weekly moodboard #2

1.  2. 3. 4.


Over vijf dagen is het Valentijnsdag, daarom een moodboard with a lot of love! Een dag waarop je je lief extra in het zonnetje mag zetten en verwennen met o.a. ontbijt op bed, cadeautjes, een lieve kaart en een etentje buiten de deur. Winkels doen ieder jaar weer hun stinkende best: roodkleurende etalages met allerlei Valentijnscadeautjes. Ik vraag me af of Valentijnsdag echt nog wel zo leeft als 'vroeger'. Ik geef weinig er weinig om. Ik heb die dag daarom ook niet nodig om mijn lief te vertellen hoe gek ik op hem ben.
Op de middelbare school vonden we het zelfs spannend: briefjes schrijven en verstoppen in de tas van degene op wie je hopeloos verliefd was. Bij ons op school had je zelfs een soort Valentijnscommissie. Je kon bij hen rozen kopen voor degene die je leuk vond, en zij zouden die rozen dan uitdelen op Valentijnsdag. Roodgloeiende wangetjes als de uitdelers de klas inkwamen met een bos rozen om uit te delen, hoor! Hilarisch nu ik eraan terugdenk.
Hoe zal dat nu gaan? Via datingapps? Via social media? Vast en zeker niet meer met zoveel briefjes en kaartjes als in "onze tijd" tien jaar geleden...

Fijne Valentijnsdag!



because
I could watch you
for a single
minute

and find
a thousand things
that I love
about you.

2 opmerkingen:

  1. Icc champion trophy start in england get all the news live updates ball by ball commentary and all match hieglights and live matches icc champion trophy 2017 All match live updates on a single click.

    BeantwoordenVerwijderen